top of page
אוטובוס מסיבות פתוח להסעות לימי כיף וגיבוש 11.jpeg

הסעות לימי כיף וימי גיבוש

מחפשים הסעה ליום כיף או יום גיבוש לעובדים?
תעלו את יום הגיבוש שלכם לרמה חדשה עם האוטובוס מסיבות שלנו, הנסיעה היא החלק הכי כיף באירוע.

מי אמר שההסעה צריכה להיות אנמית ומשעממת באוטובוס רגיל. למה שהאוטובוס לא יהיה חלק מהחוויה והכיף שלכם?


אנחנו מציעים לכם חוויה בפני עצמה עם האוטובוס מסיבות שלנו שישמש אתכם כאוטובוס להסעה ליום כיף או יום גיבוש בין האטרקציות והמסעדות וגם נסיעה כיפית וחוויתית עם המון מוזיקה, קריוקי והרבה צחוקים שלא תשכחו באוטובוס פתוח ללא גג וחלונות.

הצוות הקטן, המגובש והאיכותי שלנו של נהגים ואנשי צוות ידאגו לכם לכל אורך היום כיף כך שלכם נשאר רק לבלות ולהנות מיום הגיבוש שלכם. 
עזבו את הרכבים הפרטיים של העובדים ותסירו מעליהם את הכאב ראש, כחברה שמבצעת הסעות לימי כיף וגם הפקות של ימי כיף על בסיס האוטובוס הפתוח המיוחד שלנו והיחידי בארץ, אנחנו מכירים כל פינה בארץ, לוקחים בחשבון את העומסים בדרכים, פקקים כבישי אגרה ועוד כדי לתכנן את הדרך כך שתגיעו בזמן לכל נקודה ביום הכיף שלכם בזמן, ביחד והכי חשוב בכיף ובהנאה. 
 

אזורי שירות של האוטובוס

האוטובוס מסיבות שלנו בהחלט מגיע לרוב חלקי הארץ אך אינו מתאים לנסיעות ארוכות לקצה הארץ כמו אילת והר חרמון. כך שאנו מכסים את רוב חלקי הארץ. 

האוטובוס הפתוח ממותג בלוגו של חברת הראל ביום כיף לעובדים

כמות נוסעים שהאוטובוס יכול להכיל

באוטובוס המסיבות יוכלו להנות עד 33 נוסעים לפי מספר המושבים הקיימים באוטובוס, לפי חוק לא ניתן להעלות מעבר למספר המושבים.

רישיונות וביטוחים

כחברה שמפיקה ומבצעת אירועים על בסיס אוטובוסים מיוחדים אנו דואגים לתקינות הרכבים, טיפולים תקופתיים, מבחני רישוי, ושאר האישורים והביטוחים הנדרשים כדי להסיע את הלקוחות שלנו בבטחה. 

ניתן לבקש אישורים נדרשים מהמשרד.

מחיר הסעות לימי כיף וגיבוש עם האוטובוס מסיבות שלנו  

מחיר השכרת האוטובוס מסיבות שלנו כהסעה לימי כיף וגיבוש משתנה לפי הגורמים שכל חברת הסעות מחשבת עלות נסיעות כמו מרחק נסיעה (כמות קילומטרים) וכמות שעות ההשכרה. ככל שכמות הקילומטרים גבוהה וכמות שעות ההשכרה כך המחיר עולה בהתאם. 

אצלנו כחברה שגם מפיקה ימי כיף וגיבוש ישנם גורמים נוספים שיכולים להתווסף למחיר, למשל שתייה קרה לאורך כל היום על האוטובוס (יש לנו מקרר לשמור את השתיה קרה), ארוחות בוקר וצהריים, אטרקציות צד שלישי, מיתוג של האוטובוס בלוגו או כל גרפיקה של החברה ועוד. 

 

לבירור פרטים ומחירים של כל האופציות ניתן ליצור קשר עם המשרד.   

סוגי האוטובוסים שלנו

מיסטר רד בס - Mr. Red Bus

מיסטר רד בס - אוטובוס מסיבות פתוח ללא גג וללא חלונות עם מערכת מוזיקה וקריוקי איכותית שנשלטת על ידי טאבלט שמופקד בידיכם, מקרר ומקפיא נייד המחובר לחשמל, מסך טלוויזיה למצגות וקליפים, תאורת לדים ולייזר צבעונית, גג חשמלי שנפתח ונסגר ועוד.    

*עד 33 נוסעים.

מיסטר רד בס אוטובוס מסיבות פתוח לימי כיף
מיסטר בראון אוטובוס לימוזינה

מיסטר בראון בס - Mr. Brown Bus

אוטובוס לימוזינה (סגור) יחיד מסוגו בארץ עם שירותים ומקלחון, מטבחון מאובזר עם מקרר ומקפיא, תנור ועוד, מערכת מוזיקה וקריוקי איכותית, מסכי טלוויזיה להקרנת מצגות וקליפים, פלייסטיישן, בר משקאות, תאורת לד בהתאם לאווירה ועוד המון פינוקים.

*עד 24 נוסעים.

לפרטים נוספים לגבי מיסטר בראון בס אוטובוס לימוזינה לחצו כאן.

לפרטים נוספים והזמנות 050-3301020

גלריית תמונות של האוטובוס בימי כיף וגיבוש

המלצות על האוטובוס מסיבות

מה יש על האוטובוס הפתוח

לבירורים ופרטים נוספים 

יצירת קשר

הטופס נשלח בהצלחה

5cfd0696-e5e8-43c0-b0a9-2370932bff0b.jpg
bottom of page